Kniha Interaktivní marketing a digitální reklama (odborné knihy)

Kniha Interaktivní marketing a digitální reklama (odborné knihy)

⚡ Bleskové dodání do druhého dne pro desítky tisíc produktů z největšího online bazaru v ČR. Každý den stovky novinek v nabídce. A přesto, tenhle kousek už si ode mě nekoupíte. Někdo byl rychlejší... Ale nic není ztraceno. Můžete mi nahoře zadat svou e-mailovou adresu a jakmile se ke mě stejný produkt znovu dostane, pošlu Vám upozornění. Nebo si můžete vybrat z podobných produktů.RID000001985214
99 Kč

Mohlo by se vám líbit

Popis zboží

Kniha Interaktivní marketing a digitální reklama (odborné knihy)

Vydavatel: ESIC Editorial; 2. vydání (1. dubna 2013). Jazyk: španělština. Brožovaná: 492 stran. ISBN-10: 8473569075. ISBN-13: 978-8473569071. Rozměry: 17 x 2,2 x 24 cm. Počet stran v tištěném vydání: 492 stran. Datum vydání: 1. dubna 2013.
  • EAN: 9788473569071
  • ASIN: 8473569075

Pokud jste si stále nevybrali, podívejte se na všechny produkty z kategorie Nezařazeno.

 Našli jste v ceně nebo popisu chybu?

Fotogalerie

Tento produkt není skladem. Následující fotografie jsou pouze obecného charakteru a nevztahují se na žádnou konkrétní položku.
Kniha Interaktivní marketing a digitální reklama (odborné knihy) Kniha Interaktivní marketing a digitální reklama (odborné knihy) Ilustrační fotografie

Dotaz k produktu