OdKarla.cz má Bezproblémové reklamace
Co to znamená?
Na OdKarla.cz využívám k řešení reklamací systém Retino. To mi pomáhá rychle a efektivně řešit vaše reklamace, odstoupení od kupní smlouvy a další požadavky. Retino zároveň sleduje zákaznickou spokojenost a spolehlivým internetovým obchodům uděluje certifikát Bezproblémové reklamace. Cílem tohoto certifikátu je ujistit zákazníky, že se nacházejí na spolehlivém e-shopu, který se o ně postará od začátku do konce. Díky certifikátu máte jistotu bezproblémového vyřízení Vaší reklamace a můžete tak nakupovat bez obav.
Jak si Karel vede v řešení reklamací?
Aktuální zákaznickou spokojenost s řešením reklamací, odstoupení od kupní smlouvy, ale i dalších problémů vidíte přímo na následujícím odznaku:
Certifikát Bezproblémové reklamace jsem si zasloužil díky tomu, že za poslední 3 měsíce bylo hodnocení od zákazníků po vyřízení vrácení nebo reklamace zboží vyšší než 90 %.
Jak to funguje?
Ve zkratce: hrozně jednoduše 🙂
Zadáte mi problém na mé SOS stránce. Já se Vám ozvu, problém společně vyřešíme a po vyřešení Vás vyzvu k udělení hodnocení řešení problému. Jestli hodnocení udělíte, je jen na Vás. Drtivá většina zákazníků ale hodnocení udělí. Z takto získaných hodnocení z reálně vyřešených problémů se pak vypočítává spokojenost zákazníků. Například spokojenost 97 % znamená, že za posledních 90 dní bylo s vyřízením problému spokojeno 97 lidí ze 100.