Zde Vám pomohu vyřešit jakýkoliv problém... pokud se týká Vaší objednávky 🙂

Začněte prosím tím, že si vyberete jeden z případů níže, který potřebujete vyřešit a vyplníte příslušný formulář.

Prohlížeč Internet Explorer není podporovaný. Formulář je optimalizovaný pro moderní a bezpečné prohlížeče, např. Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Apple Safari, nebo Microsoft Edge. Pro zadání reklamace využijte, prosím, některý z těchto prohlížečů.

Odstoupení od kupní smlouvy

Chci odstoupit od kupní smlouvy

Zboží je v pořádku, ale nevyhovuje Vám? Nevadí. Zadejte Váš e-mail do tohoto formuláře a dostanete přesné instrukce, jak postupovat.

Reklamace

Chci zboží reklamovat

Zboží nefunguje? To mě mrzí. A jsem tu pro Vás, abychom to vyřešili. Vyplňte, prosím, e-mail do tohoto pole a já se Vám ozvu s dalším postupem.

Rozbité zboží

Zboží přišlo poškozené

Dorazilo Vám zboží poškozené? Bohužel i toto se může stát. Ale vše společně vyřešíme. Vyplňte Váš e-mail do políčka níže. Ozvu se Vám a domluvíme se, co s tím uděláme.

Nekompletní zboží

Zboží přišlo nekompletní

Pokud Vám objednávka dorazila nekompletní, jsem tu pro Vás, abych zjistil, kde nastal problém a vyřešil jej. Zadejte zde Váš e-mail a já se Vám ozvu s návrhem řešení.

Jiný problém

Mám nějaký jiný problém

Týká se Váš problém s objednávkou něčeho jiného? Tak to pojďme společně vyřešit. Začněte vyplněním Vašeho e-mailu tohoto formuláře.