Ed Horrel: Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je

Ed Horrel: Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je

⚡ Bleskové dodání do druhého dne pro desítky tisíc produktů z největšího online bazaru v ČR. Každý den stovky novinek v nabídce. A přesto, tenhle kousek už si ode mě nekoupíte. Někdo byl rychlejší... Ale nic není ztraceno. Můžete mi nahoře zadat svou e-mailovou adresu a jakmile se ke mě stejný produkt znovu dostane, pošlu Vám upozornění. Nebo si můžete vybrat z podobných produktů.103000000289718
69 Kč

Mohlo by se vám líbit

Popis zboží

Ed Horrel: Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je

V knize najdete inspiraci pro společnosti, které si chtějí naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence; doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům; zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zaměstnancům; příklady ze života, kterým se podařilo získat věrnost mnoha zákazníků.

  • Jazyk: český
  • Žánr: naučná, naučná, psychologie

Je Ed Horrel váš oblíbený autor?

Podívejte se také na další díla autora Ed Horrel, které mám skladem.

Máte rádi žánr naučná?

Podívejte se na knihy, které jsou tematicky a žánrově podobné. Kliknutím na žánr naučná se dostanete na všechny knihy tohoto žánru, které mám skladem. Samozřejmě můžete vybírat i knihy z jiných žánrů, vyzkoušejte např: Beletrie, Cestopisy, Detektivní romány‎, Literatura pro děti‎, Dobrodružná literatura‎, Encyklopedie, Esoterika, Historické romány‎, Hobby, Hororová literatura, Jiný žánr, Komiksy, Kuchařky, Literatura faktu, Náboženská literatura, Naučná literatura, Počítačová literatura, Poezie, Psychologické romány‎, Romány, Romantika, Sci-fi a fantasy, Sport, Světová literatura, Technika, elektro, Thrillery, Umění, Válečné romány, Životopisy .


Pokud jste si stále nevybrali, podívejte se na všechny produkty z kategorie Antikvariát a bazar knih.

 Našli jste v ceně nebo popisu chybu?

Fotogalerie

Tento produkt není skladem. Následující fotografie jsou pouze obecného charakteru a nevztahují se na žádnou konkrétní položku.
Ed Horrel: Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je Ed Horrel: Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je Ilustrační fotografie
Ed Horrel: Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je Ed Horrel: Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je Ilustrační fotografie
Ed Horrel: Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je Ed Horrel: Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je Ilustrační fotografie
Ed Horrel: Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je Ed Horrel: Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je Ilustrační fotografie
Ed Horrel: Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je Ed Horrel: Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je Ilustrační fotografie

Dotaz k produktu