Kniha Marketing podle cílových skupin

Kniha Marketing podle cílových skupin

⚡ Bleskové dodání do druhého dne pro desítky tisíc produktů z největšího online bazaru v ČR. Každý den stovky novinek v nabídce. A přesto, tenhle kousek už si ode mě nekoupíte. Někdo byl rychlejší... Ale nic není ztraceno. Můžete mi nahoře zadat svou e-mailovou adresu a jakmile se ke mě stejný produkt znovu dostane, pošlu Vám upozornění. Nebo si můžete vybrat z podobných produktů.102000000002974
69 Kč

Mohlo by se vám líbit

Popis zboží

Kniha Marketing podle cílových skupin

  • Značka: Computer Press

Jochen Kalka, Florian Allgayer: Marketing podle cílových skupin

  • Vazba: tvrdá
  • Rok vydání: 2007
  • Počet stran: 270
  • Vydavatel: Computer Press
  • Jazyk: český

Máte rádi žánr jiný žánr?

Podívejte se na knihy, které jsou tematicky a žánrově podobné. Kliknutím na žánr jiný žánr se dostanete na všechny knihy tohoto žánru, které mám skladem. Samozřejmě můžete vybírat i knihy z jiných žánrů, vyzkoušejte např: Beletrie, Cestopisy, Detektivní romány‎, Literatura pro děti‎, Dobrodružná literatura‎, Encyklopedie, Esoterika, Historické romány‎, Hobby, Hororová literatura, Jiný žánr, Komiksy, Kuchařky, Literatura faktu, Náboženská literatura, Naučná literatura, Počítačová literatura, Poezie, Psychologické romány‎, Romány, Romantika, Sci-fi a fantasy, Sport, Světová literatura, Technika, elektro, Thrillery, Umění, Válečné romány, Životopisy .

Je Computer Press vaše oblíbená značka?

Podívejte se na všechny produkty této značky, které mám skladem na Computer Press bazar, nebo vyhledávejte Computer Press přímo v konkrétních kategoriích:
Knihy, zábava, média Computer Press
Knihy Computer Press


Pokud jste si stále nevybrali, podívejte se na všechny produkty z kategorie Antikvariát a bazar knih.

 Našli jste v ceně nebo popisu chybu?

Fotogalerie

Tento produkt není skladem. Následující fotografie jsou pouze obecného charakteru a nevztahují se na žádnou konkrétní položku.
Kniha Marketing podle cílových skupin Kniha Marketing podle cílových skupin Ilustrační fotografie
Kniha Marketing podle cílových skupin Kniha Marketing podle cílových skupin Ilustrační fotografie

Dotaz k produktu