Popis zboží
Kniha Marketing podle cílových skupin
- Značka: Computer Press
Jochen Kalka, Florian Allgayer: Marketing podle cílových skupin
- Vazba: tvrdá
- Rok vydání: 2007
- Počet stran: 270
- Vydavatel: Computer Press
- Jazyk: český
Máte rádi žánr jiný žánr?
Podívejte se na knihy, které jsou tematicky a žánrově podobné. Kliknutím na žánr jiný žánr se dostanete na všechny knihy tohoto žánru, které mám skladem. Samozřejmě můžete vybírat i knihy z jiných žánrů, vyzkoušejte např: Beletrie, Cestopisy, Detektivní romány, Literatura pro děti, Dobrodružná literatura, Encyklopedie, Esoterika, Historické romány, Hobby, Hororová literatura, Jiný žánr, Komiksy, Kuchařky, Literatura faktu, Náboženská literatura, Naučná literatura, Počítačová literatura, Poezie, Psychologické romány, Romány, Romantika, Sci-fi a fantasy, Sport, Světová literatura, Technika, elektro, Thrillery, Umění, Válečné romány, Životopisy .
Je Computer Press vaše oblíbená značka?
Podívejte se na všechny produkty této značky, které mám skladem na
Computer Press bazar,
nebo vyhledávejte Computer Press přímo v konkrétních kategoriích:
Knihy, zábava, média Computer Press
Knihy Computer Press
Pokud jste si stále nevybrali, podívejte se na všechny produkty z kategorie Antikvariát a bazar knih.
Fotogalerie
Dotaz k produktu