Kniha Marketing podle cílových skupin Někdo byl rychlejší... Tenhle kousek už si ode mě bohužel nekoupíte. Ale nic není ztraceno. Můžete mi tu nechat svou e-mailovou adresu a jakmile se ke mě stejný produkt znovu dostane, pošlu Vám upozornění. Nebo si můžete vybrat z podobných produktů.

Kniha Marketing podle cílových skupin

Někdo byl rychlejší... Tenhle kousek už si ode mě bohužel nekoupíte. Ale nic není ztraceno. Můžete mi tu nechat svou e-mailovou adresu a jakmile se ke mě stejný produkt znovu dostane, pošlu Vám upozornění. Nebo si můžete vybrat z podobných produktů. 100000000130658

Stav zboží

Zboží jsem prověřil a jeho reálný stav i kompletnost nafotil, viz fotky. Kupujete tedy zboží ve stavu, který vidíte na fotkách.

  • Vazba: dobrá
  • Stránky: perfektní
  • Rok vydání: 2007

Obecný popis zboží

Kniha Marketing podle cílových skupin

  • Značka: Computer Press

Jochen Kalka, Florian Allgayer: Marketing podle cílových skupin

  • Vazba: tvrdá
  • Rok vydání: 2007
  • Počet stran: 270
  • Vydavatel: Computer Press
  • Jazyk: český

Je Computer Press vaše oblíbená značka?

Podívejte se na všechny produkty této značky, které mám skladem na Computer Press bazar, nebo vyhledávejte Computer Press přímo v konkrétních kategoriích:
Knihy, zábava, média Computer Press
Knihy Computer Press


Pokud jste si stále nevybrali, podívejte se na všechny produkty z kategorie Antikvariát a bazar knih.

Fotogalerie

Kniha Marketing podle cílových skupin Reálná fotografie
Kniha Marketing podle cílových skupin Reálná fotografie
Kniha Marketing podle cílových skupin Reálná fotografie
Kniha Marketing podle cílových skupin Reálná fotografie
Kniha Marketing podle cílových skupin Reálná fotografie

Dotaz k produktu

Zboží jsem prověřil a jeho reálný stav i kompletnost nafotil, viz fotky. Kupujete tedy zboží ve stavu, který vidíte na fotkách.

  • Vazba: dobrá
  • Stránky: perfektní
  • Rok vydání: 2007

Zajímají vás podrobnosti o zboží Kniha Marketing podle cílových skupin?
Napište mi.

Podobné produkty