Vždy si důkladně prohlédněte reálné fotografie a pečlivě si přečtěte stav zboží.
Popis zboží
Kniha Interaktivní marketing a digitální reklama (odborné knihy)
Vydavatel: ESIC Editorial; 2. vydání (1. dubna 2013). Jazyk: španělština. Brožovaná: 492 stran. ISBN-10: 8473569075. ISBN-13: 978-8473569071. Rozměry: 17 x 2,2 x 24 cm. Počet stran v tištěném vydání: 492 stran. Datum vydání: 1. dubna 2013.- EAN: 9788473569071
- ASIN: 8473569075
Pokud jste si stále nevybrali, podívejte se na všechny produkty z kategorie Nezařazeno.
Našli jste v ceně nebo popisu chybu?
Fotogalerie
Tento produkt není skladem. Následující fotografie jsou pouze obecného charakteru a nevztahují se na žádnou konkrétní položku.
Dotaz k produktu